06 December 2010

more interview!!

waaaa....esOK ade interview lagi...tp ini interview seram seriau sikit....mesti tny byk soalan.aku ni da asek lupe igtan..nk membace xdok mud fulak.hmm pasrah jela wahai badan hehe333...sok aku interview SPA...kt parcel C...aih ramai sungguh kosmet ku dpt..rase nyer nnt kt situ da jadi pusat reunion utk kami agaknyer..lamer gak xjumpe mereka dlm sebulan lbey kot((erk lame ke tu hehe3))...position yg ditawarkan is PEGAWAI PERTANIAN..hm elok bena la ngan kos yg den blajo ni...tp xtaw kenape mcm xde harapan je nk dpt..iyo laaa persaingan amat begitu sengit skali..xyah ckp org lua la..persaingan ngan kosmet sendri laaa....diorg lagi hebat dr den ni haa....tp xpe yg penting cube dulu yer yani..dun give up o berserah macm tu...hmm....ape aku nk prepare aarini...tp da bc website kementerian pertanian..not bad die punyer website cantik n friendly user laa..then diorg pon got award from thier website tu..shabas bete!!!!!!

then aku pon jalan2 dlm website tu...wahhhh ngantokk nyerr tgk skrin yg penoh dgn ayat...aku bace sekli imbas je..ooo voley dipanggey sebgai scan je hehe33...sat g aku nk bukak tesis n buku2 study aku..erkkkk bile la tu agak nyer kan....item2 yg len diperlukn pon aku x prepare g...adoii
siyess malas!!!!!!...tp ape2 pon WISH U LUCK YANIEE...DO UR BEST...!!!!OTEY!!!!

semangat la wahai badan :P

1 comment:

  1. oloh lucky nya idop banyak interview,
    aku nak hit 1 pon x dpt!
    (bengang mode)

    ReplyDelete