27 September 2010

~~wuc 3137~~

kau yang dulu ku dambakan
kini sudah digenggaman

tp ku seperti hilang arah
ku tidak sanggop lagi menganggong nyer
cukup la kau melukakan hati ku kini
luke kn mental dan fizikal ku skali
cukup2
ku xtertahan lagii...
ku rase tersekse skali~~

ayat2 diatas saje ku hyperbola kan
keranaaaaaaa
aku xtersanggop lagi
buah hati ku sanggop perlakukan diri ku sampai begini rupe:

pertama

walopon hanya secalit tp sungguh menusuk kalbu ku

kedua

ini tidak lagi secalit..dan bukan sekadar menusuk tp menikam jiwe ku

ketigaa

arghhh!!!!!!aku terkesima dan terkelu tanpa kata2


p/s::::::


xsampai ati den nk memburuk kn buah hati ku..tp apa kan daya..mende da berlaku kn...terpakse la!!!!haiiyaaaaa buah hatiku or known as wuc 3137 baru dilahir 3 bulan dan 3 kali
tanda kelahiran tercalit pada badannya...ayoyooyoy...aku udah malas nk timang2 itu bende...
tp pengalaman yg paling menarik adalah terlahir nyer tanda kelahiran nyer yang ke3....pucat lesi ku xdpt ku bayang kan..tapi aku bersyukur sume yg berlaku ade hikmah nyerrr heheeh333....
aku bersyukurrrrrr amat keranaaaa aku bukan berseorangannn...thanx too encik hilmi + encik rosli + adekku ahmad....sayang kamu sumee jasa mu totap ku kenanggg :))

alkisah nyerr...mahu beraye ke rumah kak ejan..dengan kompiden menjadi ketua rombongan dgn di ikuti mama n papa ((dlm pikiran merekaaa aku begitu expert jln ke rumah kak ejan))ni sumee slhhhhh hilmiii huhuhu...mandai je kate aku slalo g umah kak ejan sedang kn br sekali....maka dengan itu...dengan tidak malu nyer...terpakse la menalifon tuan punyer umah ((hilmi yg kol)) bertny kn direction ((kan bagus klo ade ggprs))...yg lagi sedeyh nyer bolum laie kua dr upm...den kono marah daaa.waaaaaaaaaaa tatottt!!!!!!!!..........sepanjang perjalnan berkerut jek muke mama n papa....huhuhuh...((soryyyyy))..tp after tu perjalanan berjaln dengan lancar...sehingga laaa 1 step lagi sampe umah kak ejann...kami dengan teliti mengikuti arahan kak ejan...dimana beliau mengarahkan kami "awak ikut yg jalan yg berbatu"hm tyme tu apa yg kami nmpk jalan batu n jlan tar..kami ape lagi ikut la jln yg berbatu ituuuuu.....................
waaaaaaa tyme tu den da rase len jeee...yela jln yg kami ikut tu jln yg sgt berbatu n jln merah+ adeeeee lobanggg yg besarrrrrrr.....mule2 aku ragu2 nk menekan minyak wuc 3137 tp after dua kali hilmi tny kak ejan betol ke jln ni...maka dengan ketidak dayaan ku menyerah la viva ku masok ke dlm lobang tersebutt......................dengan ini diistiharkan kerete ku semalam menyembah bumiiiiii....................arghhh!!!!tyme tu ku hanya merintih di dlm hati...tp akhirnyer semua nyer selamat....maka sekiannn :P



1 comment:

  1. pdn mke!!!!!hahahaha
    sape ahmad uh?sejk ble dye jd adek ko haa??

    ReplyDelete