30 August 2010

merdeka kah aku??

DI ketika ini..
tepat pukul 1.17 pg
aku maseh sugar bugar walopon
sepatot di ketika ini
aku perlu bertapa di tempt beradu ku
tp...
kenape di ketika ini
aku tidak dapat berbuat sedemikian...

oh rupenyer..
hati ku ini runsing...

tahu kenape??

sebab aku tidak mendengar sebarang laungan
ataupon teriakan
MERDEKA3 DI gegendang telinga ku
hehe33...
puitis sungguh :)

yela kesebiasaan nyer..
tyme2 gini..
gamat dibuat nyer..
sehingga aku pon terkesumat ngeh33...

ermm....
but d persoalan adakah aku pon turut merdekaaa

ohh sudah pasti TIDAKKK!!!

aiyooo sampe bilo diri ini hendak dijajah
oleh jiwa yg kacau hohOhoh :(

myb sampe bile2 kot..
waaaa~~~
wa tilak sanggop woo :((

tp yg penting di saat ini....
ati ku berbaur dengn perasaan yg berganda2..
wahh333
plus perot ku poN memulasss!!!
adoiyaii!!!!!!
SAKET NYER!!!!!!!!!!!!!

YA ALLAH KUAT KN HAMBA MU INI MENGHADAPI KESAKITAN INI..

No comments:

Post a Comment