04 July 2010

<< just pick one >>

sekali lagi aku kene buat piihan..
AGAIN!!!
seperti aku sedia maklum,
untuk menjadi seorg engineer mmg la aku x layak
sebb ramai yg lagik layak dr aku..

so, aku b
uat keputusan utk meneruskn
perjuangan hidup ku dengan menerima ape shaja
peluang yg diberi...

untuk menantikan sesuatu yg aku nak
tp xpasti akan status nyer..
aku mungkin terkulai2 keseorangan..

untuk dipendekkan cerita..
aku terpakse membuat keputusan dan membuat pilihan iaitu:

1. bekerja di kolej sebelas upm
2. bekerja di bahagian hal ehwal pelajar....

klo di pandang sudut tugasan..option yg kedua lagi mencabar
berbanding dengan option yg pertama

then klo dipandang dari sudut kebahagian kompem berkerja di kolej

aarghh xtau mn yg perlu aku pilih.

2 comments:

  1. plh jela mne2 pon..
    jjnji ko bhgie..haha

    ReplyDelete
  2. Ala.. same je ngan sume org.. yng penting ko dh ade viva.. haha. aku xde lagi ni.. mcm mana??haha

    ReplyDelete